Silverspas: bekend van

RTL4, RTL7 en SBS6

            

Ons succes door anders te zijn dan anderen is ook in de media niet onopgemerkt gebleven. Producenten vragen ons vanwege de unieke massagekracht van onze baden spontaan of we willen deelnemen aan uitzendingen. Onze massagebaden verschijnen daardoor regelmatig in diverse televisieprogramma’s.

We maken zo min mogelijk reclame voor onze baden om de beschikbare middelen in massagekracht en het laagste energieverbruik te kunnen steken. Om toch een breed publiek massageliefhebbers te kunnen bereiken werkten we mee met een aantal spontane aanvragen van televisieprogramma’s en Wellness Magazine.

Wellness Magazine (SpaOnline)

De redactie van Wellness Magazine benaderde ons met een vraag over het verschil tussen een jacuzzi en een echt massagebad. We nodigden hen uit bij ons in de showroom en de fabriek. Naar aanleiding daarvan schreven ze het artikel ‘Haal je persoonlijke masseur in huis’. Zelf hun ervaringen lezen? Download dan de PDF hieronder.

Download Artikel Wellness Magazine (PDF)

RTL Vakantie Magazine (RTL4)

RTL Vakantie Magazine vroeg ons nieuwsgierig naar zowel onze massagebaden als onze eigen fabriek in Rijen, Noord-Brabant (NL). Ze maakten een leuke reportage, die u eenvoudig kunt gebruiken om virtueel eens bij ons langs te komen en te ontdekken wie we zijn en waarom we krachtige massagebaden bouwen. Uit reacties van onze klanten weten we dat dit u zeer zal aanspreken. Bekijk zelf de uitzending en laat u verrassen.

Rob’s Grote Tuinverbouwing (SBS6)

De redactie van Rob’s Grote Tuinverbouwing benaderde ons meerdere keren spontaan voor een samenwerking. We hebben meegewerkt aan drie verschillende afleveringen. De eerste keer ging het om een familie met de hartenwens voor een jacuzzi in de tuin. De redactie besloot die wens enorm te overtreffen, door in plaats daarvan ons massagebad aan te bieden.

Presentator Rob Verlinden presenteerde een deel van de uitzending vanuit ons bad met Bamboe-ombouw, specifiek gekozen in lijn met de rest van het tuinontwerp. De kleur van de kuip stemden we in overleg af op de buitenmuren van de woning. Het SBS6-team liet ons later weten dat de zeer enthousiaste reactie van de familie wat hen betreft tot de top-10 meest uitbundige uit de historie van het programma behoort.

Daarna werkten we mee aan een ‘inspiratietuin’ van Rob Verlinden in De Keukenhof. Hij vertelde in de uitzending enthousiast over de massagekracht van ons bad, die hij zoveel mogelijk bezoekers zelf wilde laten ervaren.

De derde keer bouwde hij een complete wellness-tuin, waardoor de reactie meteen weer bij ons uitkwam.

Leven Als een Prof (RTL7)

Het programma Leven Als een Prof was op zoek naar een state-of-the-art jacuzzi voor het winnende team. Via de website kwam men bij ons terecht. We vertelden de contactpersoon van RTL enthousiast over onze massagekwaliteiten, waarna hij besloot langs te komen in de showroom om dat zelf te ervaren.

Eenmaal in het bad was de keuze snel gemaakt, hij zag de ideale match tussen (top)sport en ons serieuze massagebad. We leverden een massagebad voor de kleedkamer van het winnende team.

We zijn trots op het feit dat het RTL was dat óns hiervoor benaderde, in plaats van andersom. We kwamen spontaan terecht tussen A-merken als Nivea for Men, Voetbal International en Huis ter Duin, merken die daar niet zelden grof voor betalen. Helaas is de uitzending online niet meer beschikbaar, waardoor we u er geen link naartoe kunnen aanbieden.

Kennersgeheimen onthuld!
Download de Jacuzzi Kennisgids 2017

Kenners kennen de invloed van de bouwwijze op de massagekracht, het energieverbruik en de levensduur. Download de Jacuzzi Kennisgids en kies de beste van 2 totaal verschillende bouwwijzen, ontdek het ideale land van afkomst van een jacuzzi en lees over de 3 belangrijkste bijkomende kosten naast de aanschafprijs.

Download de Jacuzzi Kennisgids 2017